Wychodząc na przeciw wzrastającemu zapotrzebowaniu na profesjonalną oraz szybką pomoc techniczną, oferujemy Państwu zdalne wsparcie techniczne dotyczące urządzeń zakupionych w naszej firmie.
Jeżeli mają Państwo problem z instalacją, konfiguracją lub nieprawidłowym działaniem zakupionego w naszej firmie sprzętu sieciowego (kamera IP, router, switch, rejestrator NVR) można skorzystać z dwóch wariantów pomocy zdalnej:
- Zdalna pomoc bezpłatna - udzielana drogą mailową, po uprzednim wysłaniu przez Państwa wiadomości z dokładnym opisem problemu na adres (dotyczy urządzeń zakupionych w Inter-Comp.Pl):
support@inter-comp.pl
- Zdalna pomoc płatna - udzielana telefonicznie oraz poprzez aplikację TeamViewer, po dokonaniu zakupu usługi Zdalne wsparcie techniczne (dostępnej w menu po lewej stronie w kategorii "Usługi") lub na podstawie wcześniej zakupionego jednego z trzech dostępnych pakietów (brązowy, srebrny lub złoty) w momencie składania zamówienia poprzez sklep internetowy. Serdecznie zachęcamy do korzystania z drugiej opcji ze względu na jej opłacalność:
Przed przystąpieniem do zdalnej pomocy technicznej prosimy postępować zgodnie z poniższą procedurą