|
|
W celu realizacji naprawy gwarancyjnej produktu należy dostarczyć go za pośrednictwem poczty, firmy kurierskiej, bądź osobiście na nasz adres najlepiej z opakowaniem, kompletem wyposażenia oraz dokumentami zakupu. Prosimy również pamiętać o podaniu adresu zwrotnego oraz opisu usterki. Jeśli produkt posiada gwarancję door-to-door realizowaną bezpośrednio przez producenta prosimy o postępowanie zgodne z informacjami zawartymi na karcie gwarancyjnej producenta dostarczonej wraz z zakupionym produktem.
Dla ułatwienia prosimy również o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajdą Państwo na stronie - [system RMA]. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Regulaminie Sklepu. |
Zgodnie z obowiązującym prawem
(Ustawa z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”) Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy
w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru.
Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu. POBIERZ WZÓR 1, POBIERZ WZÓR 2. Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy i zwrotów towarów opisane są w regulaminie oraz w informacji konsumenckiej dostępnej na stronie głównej - sekcja: Dla kupujących
UWAGA! - Towar sprzedawany do celów związanych z działalnością gospodarczą nie podlega odpowiedzialności z tytułu rekojmii za wady fizyczne (Art. 558 par. 1 Kodeksu Cywilnego). Zwrot towarów zakupionych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (klient nie będący konsumentem) możliwy jest tylko w szczególnych przypadkach po stosownych ustaleniach warunków.